[vc_row content_placement=”middle” cuber_row_height=”height-70″ awb_type=”color” awb_stretch=”1″ awb_color=”#545454″ cuber_row_font_color=”true”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Portreler / Ntv

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”Genel Bilgi” style=”outline” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.sedefkabas.com.tr%2Fportreler%2F%23genelbilgi|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”Konuklar” style=”outline” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.sedefkabas.com.tr%2Fportreler%2F%23konuklar|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”Galeri” style=”outline” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.sedefkabas.com.tr%2Fportreler%2F%23galeri|||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” cuber_row_padding=”py-6″ awb_type=”color” awb_stretch=”1″ awb_color=”#f8f8f8″ el_id=”genelbilgi”][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”Genel Bilgi” google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal”][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”3759″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”3758″ img_size=”full”][vc_column_text]Portreler programında siyaset, iş, kültür-sanat, bilim, spor ve medya dünyasının önde gelen sayısız ismiyle yaşam öykülerinin detaylarını, ilginç dönemeçlerini aktardığı, araştırmaya dayalı röportajlar gerçekleştirdi. Olay TV ve NTV’de yayınlanan Portreler, kendi alanın öncüsü bir program oldu.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” cuber_row_padding=”py-6″ awb_type=”color” awb_stretch=”1″ awb_color=”#f8f8f8″ el_id=”konuklar”][vc_column][vc_custom_heading text=”Konuklar” google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal”][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Onur Erol”]“NTV ülkemizin gençlerine duyduğu ve kazanılmasından büyük bir katkı olduğuna inandığım yepyeni bir kanal. Her geçen gün saygınlığını arttırması ciddi çalışma, ileri teknoloji kullanması ve ülkemize yeni bir özgün “ses” verme niteliklerinden kaynaklandığı inancındayım. Bu güzel sesin devamlılığını diler, katkısı olan herkese teşekkür ederim. Bu programa katılmam ise benim için ayrı bir mutluluk vesilesi olmuştur.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Alev Ebüzziya”]“NTV ile geçirdiğim bu hoş vakit için teşekkürler. Sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Önder Küçükerman”]“Sevgili kardeşim Sedef Kabaş`ın yaratıcı sorularına karşı zorlanmamak için epey enerji kullandım. Kendisine teşekkür ederim. Ve de birlikte olmaktan şeref duydum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yalçın Doğan”]“İçimden neler yazmak gelmiyor ki! Teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Demet Akbağ”]“Bu güzel portreden bir tane de bana gönderirseniz sevinirim. Teşekkürler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Sertab Erener”]“Sizlerle bugün burada olmaktan sonsuz mutluluk duydum. Tekrar görüşmek üzere. Teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Cem Karaca”]“Bu kendi içindeki seçkinlikle belirginleşen programda bir noktalı virgül kadar katkım olduysa lütfen bırakın gurur ve sevinci birlikte götüreyim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Mümtaz Soysal”]“İçimden bu sayfaları en içten duygularla doldurmak geliyor. Ama sayfa uzun ve vakit de doldu. Teşekkürler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Meriç Sümen”]“Çok sevgili NTV`ye, böyle programların çoğalması için gösterilen gayret ve istekle şahsım ve Türk balesi adına çok ama pek çok teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Leman Sam”]“Bugün Mayıs, bahar, güneş ışıldıyor, ben çok beğendiğim bir programda çok sahici bir dost ile söyleştim. Sevinçliyim, daha ne demeli, başarılar…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Feyyaz Uçar”]“Katıldığım en güzel ve düzeyli spor programıydı. Spor programı değildi ama spor ve futbol konuşuldu. Çok teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Süheyl Batum”]“Severek ve sık izlediğim bir programın ve yine beğeni ile izlediğim Sedef Kabaş Hanım`ın “Portreler”in konuğu olma imkânını bulduğum için gerçekten çok memnunum. Özellikle size ve programın sorumlularına çok teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nilgün Cerrahoğlu”]“Sevgili Sedef`e gazeteciliğin uzun yolculuğunda başarı, şans dilerim. Sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Zülfü Livaneli”]“Sevgili dostum Sedef Kabaş, birkaç yıl önce programımın başarılı yapımcısıydı. Şimdi ise olağanüstü bir programın ev sahibesi. “Portreler”in bininci programında görüşmek dileği ile. Sevgiler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ahmet Tan”]““Portreler”e ışık ve renk zenginliğini portre ve tuvale önce “sanatçı” verir. Portreye yansıyan ise sadece karşısında oturmak kalır. Bu sükûneti sağladığı için kalpten teşekkürlerim ve başarı dileklerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Sami Şekeroğlu”]“Teşekkür ederim. Benden daha gençsiniz. Bundan sonra ömrümü harcayarak ürettiğim kurumuma (Mimar Sinan Ü.) sahip çıkmanızı rica ederim. Umarım onu unutmazsınız sevgi ve saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Bülent Ortaçgil”]“Çok ilginç ve kaliteli sorularınıza teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Salih Memecan”]“Portreler programına teşekkürlerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mengü Ertel”]“Teşekkürler demek geliyor içimden ve çizmek, çizmek, çizmek ve çizmek.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Sevinç Soysal (UNİCEF Genel Müdürü)”]“Sayın Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel`in bir toplantıda söylediği bir sözle bitirmek iyi olacak: “Bu ülkede hiç bir çocuk doğduğuna pişman edilmemelidir””[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mengü Ertel”]“Teşekkürler demek geliyor içimden ve çizmek, çizmek, çizmek ve çizmek.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Atilla Özdemiroğlu”]“Sevgili Sedef, sizlerle geçirdiğim bir saat hayatımın en keyifli anlarından biriydi. Sizleri seviyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Kayıhan Güven (MİHA)”]“Sayın Sedef Kabaş; Genç MİHA`lı gazetecilere gösterdiğiniz içten ilgiye teşekkür eder. İyilik, güzellik, mutluluklar dileriz. Başarılarınızın devamı dileği ile.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Oya Tolga”]“Sevgili NTV, mutlulukla izlediğim bu kanalda tarafınızdan düşünülmüş olmak çok güzeldi. Başarı ve sevgi dolu camianıza saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Serap Ezgü”]“Hayatı anlamlı kılan anlardır geri dönüşler… Tabii buna değer bir yaşam sürmüşseniz bugüne dek… Karşıma çıkardığınız her şey için binlerce teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hulki Aktunç”]“NTV, benim için gerek içeriği gerek görüntüsü ile en zarif, en ciddi kanal. Teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Enis Fosforluoğlu”]“Kendini tanınmış sanan bir sanatçıyı gerçekten tanıtan tek program. Kutluyorum!”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. İlhan Tekeli”]“Portreler programının bir izleyicisiydim. Bugün bir katılımcısı oldum. Bu programda beni en çok etkileyen sizin yaptığınız çok dikkatli ön hazırlık oldu. Beni de çağırdığınız için teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Levent Kırca”]“Ben de geldim. İyi ki geldim. Çok zevk aldım. Memnun ayrılıyorum. Sevgiyle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ayşenur Arslan”]“Sevgili Gülçin, Yazmaktan hiç korkmadın… yaşamaktan da! Biz şimdi sensiz kalmanın “korkusu” mu, “üzüntüsü” mü işte öyle bir şeyler yaşıyoruz. Güle güle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Savaş Dinçel”]“Portreler programını hep seyrediyordum. Portreleşmek beni çok sevindirdi.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hıfzı Topuz”]“Beni bu programa çağırmanız beni çok mutlu etti. Hele Sedef Kabaş`ın çok sağlam bir genel kültüre dayanan soruları medyamız bakımından çok umut verici oldu. Kutlarım. Teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mehveş Emeç”]“Sevgili Sedef, sizinle sohbet etmekten büyük zevk duydum. Süremiz daha uzun olabilseydi keşke. Sizi evde ekran başında da büyük bir hayranlıkla izliyorum. Bence Türkiye’deki en güzel sohbet programı. Trust me! Çünkü ben bir televizyonkoliğim. Yani bunu söylüyorsam diğer programları da yakından izlediğim için. Teşekkürler. Hep böyle hoş ve başarılı kal! Sevgiler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Beyazıt Öztürk”]“Söylenecek son söze en güzel örnek “ağaçlar gibi yaşayıp ayakta ölmek” sevgiyle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mete Özgencil”]“Boş bir sayfa çok şey ister, ben ne kadarını karşılayabilirim diye korkuyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Atilla Dorsay”]“Bu çok güzel söyleşi için herkese teşekkürler, şahaneydi…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Şebnem Özinal”]“Çok sıcak bir ortam, çok güzel bir sohbet, tatlı insanlar, içimden gelenleri söyleyebilmem… Burada olmaktan ve programınıza katılmaktan çok zevk aldım. Her şey için teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Vural Cengiz (Türk-Amerikan İşadamları Der. Bşk.)”]“Türkiye’nin en ciddi TV yayın organına bana Türk halkına ulaşma olanağı sağladığı için teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Suna Kan”]“Böylesine seviyeli, dengeli, hoş bir programa katılmaktan çok mutlu oldum. Teşekkürler. Başarılarınızın devamı dileği ile.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Selim İleri”]“Bayağılığın geçerli olduğu televizyon ortamımızda “düzey” kollayan bu programa ne kadar teşekkür etsem azdır.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Belkıs Akkale”]“Reyting uğruna bütün değerlerin altüst edildiği sanatın ve sanatçının yok sayıldığı günümüzde ilkeli ve seviyeli yayıncılık anlayışınızdan ötürü sizi kutluyorum. Böyle güzel bir programda sizlerle birlikte olmaktan mutluluk duydum. Teşekkür eder saygılar sunarım.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Adalet Ağaoğlu”]“NTV Portreler programı çalışanları bana düşüncelerimi sansürsüz iletme özgürlüğü tanıdılar. Kendi adıma olduğu kadar toplum bilinci adına da bu aydınlatıcı yayını kutlamak isterim. Hep düşünce özgürlüğüne, yaratıcılığa, sevgiyle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Metin Yahya Üster (Renk Uzmanı)”]“Geldim. İçine girdim. Haz dolu bir yayın yaşadım. “Portreler” insanlara tatmadığı anlamlar veriyor. Renk dolu, sevgi dolu Sedef Hanım`la ve güzide “Portreler” ekibi ile program yaparken ilk defa ben de eksik renklerimi depoladım. “Portreler” iyi ki var. Renginiz, sevginiz açık ve aydınlık olsun.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”İbrahim Kutluay”]“Bu kadar güzel bir programda olmaktan çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. İlk defa böyle bir programda bulunduğum için bir hayli heyecanlandım. Herkese çok teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Şebnem Dönmez”]“İnsanın içindekileri kendini rahat hissettiği anlarda anlatabilmesi kendisini çok mutlu ediyor! Herkes bu duyguyu hayatında yaşamıştır. Özellikle bu televizyon programında böylesine sıcak bir sohbet yapabilmek benim için çok büyük bir zevkti. Teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Şirin Tekeli (KADER Bşk.)”]“2000`lerin 8 Martları’nda karar organlarında çok sayıda karar alıcı görmek üzere siz televizyoncuların yapacağı çok şey var. Teşekkürlerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Demet Şener”]“Öncelikle programınızın ne kadar güzel olduğunu söylemek istiyorum. Ayrıca beni bu kadar içten ve güzel lanse ettiğiniz için de teşekkür etmek istiyorum. Sizinle tanışmak, programınıza konuk olmak bana büyük zevk verdi. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ali Kırca”]“İçimizden geçenleri dışa vurduğumuz zaman onlar “içimizden geçenler” olmayacak ki! Ama yine de kısaca “Portreler”in içinde olmak onur vericiydi. Burada olmak güzeldi…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Enis Batur”]“Türkiye’de sayısı pek az olan “anlamlı”, kalıcı olduğuna inandığım bir televizyon programı “Portreler”. Sedef Kabaş, sizi kutluyorum ve uzun ömürlü bir yayın hayatı içinde yaşamınızı diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Turgay Şeren”]“Sevgili Sedef Hanım`a davetinizden dolayı çok teşekkürler. Böyle güzel bir hanımla 1 saat bulunmak bana mutluluk verdi.”,[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Bulutsuzluk Özlemi”]“Son zamanlarda katıldığımız en nitelikli programdı. Özellikle Sedef Kabaş`la paylaştığımız programı, onun birikimleri ve yeteneği ile bu niteliğe ulaştı. Portreler programının devamı dileği ile sevgiler.” (Nejat Yavaşoğulları) “Yazı yazmak zor. Hayatımda hiç hatıra defterim olmadı. Ve hiç hatıra yazmadım. Ama kalıcı satırların önemi hatıralara gider. “Portreler” gibi.” (Sina) “Çok düzeyli ciddi ve hoş bir söyleşi oldu. Ayrıca böyle bir defterde benimde katkımın olması gurur verici. Gelecekte tekrar söyleşmek ümidi ile.” (Akın Eldes)[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Dr. Aydın Güven Gürkan”]““Portreler” bir dönemin çoğu zaman açığa vurulmamış bir iç dünyasını portreliyor. Böyle bir programda yer almaktan büyük mutluluk duydum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yüksel Yalova (ANAP Aydın Milletvekili)”]“”Aklın süsü dildir, dilin süsüyse sözdür, insanın süsü yüzdür, yüzün süsüyse gözdür” der Kutadgu Bilig Diliniz, sözünüz, yüzünüz ve gözünüzle sadece siyaset tarihi açısından değil Türk Kültür Tarihine hizmetinize teşekkürlerimle. Saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Çetin Altan”]“Sevgili Sedef`e başarıyla mutluluğu ikiz aynalar gibi iç içe ve sonsuz olsun. “Portreler”in değerli yapımcısına teşekkürlerle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Recep Yazıcıoğlu (Erzincan Valisi)”]“Çok keyif aldım. Sualler konuları açıcı ve doğaldı. Ekibi macera sporları için Erzincan`a bekliyorum. Başarılarınızın devamını diliyor bana fırsat verdiğiniz için teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Bedri Koraman”]“NTV ülkemizin en başarılı kanalı… Burada programa çıkarılmak övünç verici bir olay!.. Yararlı olabildim ise ne mutlu! Başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgiler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Haktan Akdoğan (UFO)”]“”BİR” olmanın yolunda sevgi ve ışıkla! Sonsuz evrenden sonsuz sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Dr. Nükhet Güz”]“Sevgili Sedef`e böylesi iletişim kurabildiği ve böylesi bir program yaptığı için kendisini kutlarım. Gençlere güvenmek ne kadar doğruymuş…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Vural Gökçaylı”]“En güzel televizyon stüdyosuna geldik. Çok güzel bir program. Tebrikler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Sibel Kutman (Doluca Şarapları)”]“Öncelikle tüm NTV çalışanlarına ve yönetimine, medyamıza getirdiğiniz zenginlik ve dürüstlük için teşekkür ederim. Portreler programına beni konuk ettiğiniz için ayrıca da teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Serhat Hacıpaşalıoğlu (Riziko)”]“Televizyon anlayışının çok farklı boyutlara geldiği günümüzde, gerçek ve kaliteli yayıncılığın nadir örneklerinden olan Portreler programına konuk olmaktan büyük zevk duydum. Sevgili Sedef nazik ev sahipliğiniz için çok teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Tayfun Talipoğlu”]“Ertelemeyin sevdaları unutmayın o güzel insanları çünkü onlar “o güzel atlara binip” gittikleri yerden döndüler ve sevdaları zulalarında konuşacakları günü beklemektedirler. Sevgiyle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yaşar”]“Sevgili Portreler programı, “Sen desem seni bilir misiniz? Sen diye bir desen çizebilir misiniz? Bir mesken bulamadım kalbime Büyük aşklar vardır bilir misiniz?” Y.G Büyük aşklara ve sevdalara açılan yelkenler ve rüzgârlarının kesilmediği bir 99`da herkese mutluluklar.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hilmi Yavuz”]“Portreler programının düzenleyicilerine teşekkür borçluyum. Özellikle Sedef Kabaş`a gerçekten çok iyi bir programdı ve sorulan sorular, Sedef Hanım`ın özenle hazırladığını gösteriyordu. Arada, beni açmaza düşürmeye çalışsa da! Yürekten teşekkürlerimizle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Halil Ergün”]“Keyifle söyleştim. “Ben giderim, neyim kalır?” der ya ozanımız. Böylece geriye hiç de değil bir söyleşi var Sedef`le denecek. Sevgiyle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Gazanfer Özcan & Gönül Ülkü”]“Sedef H. Sizi izlemek bizim için büyük bir zevk, büyük bir keyifti. Şu anda bu kadar yakınınızda olmak bunlardan da öte. Bize bu imkânı tanıdığınız için çok teşekkür ediyoruz. Başarılarınızın devamı dileklerimiz ve candan sevgilerimizle. NTV ailesiyle birlikte olmaktan son derece mutlu oldum. Sevgilerimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Umur Bugay”]“NTV`ye başlatmış olduğu ilkeli, dürüst yayıncılığı sürdürmesi için başarılar dilerim. Ayrıca NTV yayıncılığının tüm televizyonlara örnek olması dileği ile. Sevgiler. Esenlikler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Şükriye Tutkun”]“Sevgili “Portreler” çalışanlarına ve sana, Güzel güneşli günler görmek üzere diyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nail Güreli”]“Ne güzel bir program bu. Bana yalnız günlük mesleki sorunları değil, geçmişten geleceğe doğru insansı dünyamı da yaşatma olanağı verdi. Değerli meslektaşım Sedef Kabaş`ın 284. Konuğu olmaktan büyük mutluluk duydum. Bu çok yönlü, başarılı programın yüzlerce, binlerce programa erişmesi dileği ile Sayın Kabaş`ı kutluyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ajda Pekkan”]“Bu çok şirin ve düzeyli dostluk dolu programınızda sizlerle olmak benim için çok zevkli ve keyif doluydu. Nice böyle güzelliklerde birlikte olmak dileği ile… Sevgi ve saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Tan Sağtürk”]“Her şeyden önce elin parmaklarını geçmeyecek sayıda kaliteli birkaç programdan birisine beni davet ettiğiniz için size çok teşekkür ederim. Türk sanatına böylece siz de çok değerler katmış oldunuz. En içten sevgilerimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nail Güreli”]“Ne güzel bir program bu. Bana yalnız günlük mesleki sorunları değil, geçmişten geleceğe doğru insansı dünyamı da yaşatma olanağı verdi. Değerli meslektaşım Sedef Kabaş`ın 284. Konuğu olmaktan büyük mutluluk duydum. Bu çok yönlü, başarılı programın yüzlerce, binlerce programa erişmesi dileği ile Sayın Kabaş`ı kutluyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Emrah”]“Programınıza katılmaktan çok mutlu oldum. Size ve bütün ekibinize en derin saygılarımı sunarım.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mahsun Kırmızıgül”]“Her şey gönlünüzce olsun 99 sevgi yılı olsun.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Dr. Nükhet Ziyal”]“Milletimizin sağlığına yararlı olacak bu programları hazırladığınız için müteşekkirim. Ayrıca Sedef Hanımefendinin çok mükemmel hazırlanması sonucu yararlı bir konuşma olmuştur. Teşekkür eder, saygılar sunarım.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Cengiz Çandar”]“12 Ocak tarihinin bugüne kadar benim için özel bir anlamı yoktu. Şimdi var. Artık var. Sedef Kabaş`ın “Portreler” koleksiyonuna dâhil oldum. Hoştu. 12 Ocak`ı öyle hatırlıyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ali Talip Özdemir”]“Sedef Hanım`a ve NTV`ye teşekkür ederim. Gerçekten güzel ve benim için anlamlı bir program oldu. Konunun İstanbul olması ayrı bir anlam getirdi. İnanıyorum ki insanımıza da katkı sağlayan ifadeler oldu. Ben tekrar teşekkür ediyor, başarılar diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Erdem Saker (Bursa Büyükşehir Bld. Bşk.)”]“Benim için çok içten bir program oldu. Sedef Hanım`ın akıcı üslubu ile düşüncelerime özet ama anlaşılır biçimde sunabildim. Ne yazık ki Portreler programı genelde dışarıda olduğum saatlerde yayınlanıyor, izleyemiyordum. Ama bundan sonra özel kalemimden günlük ajandama bu yayını özellikle eklemelerini istiyorum. Genç NTV`nin genç kadrosunu kutluyorum, başarılarının yükselerek devamını diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Demet Sağıroğlu”]“Böyle güzel bir bayanla bu kadar nezih, kaliteli yayıncılık yapan insanlarla yeni bir binada buluşmak benim için büyük keyifti. Her zaman sevgiyle kalmanız dileği ile.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Necdet Mahfi Ayral”]“Pek zarif “Portreler” sunucusuna ve program çalışanlarına, beni de hatırladıkları için teşekkürlerim ile hepinizi Allah`a emanet eder kucaklar, öperim. Beni hatırlayın.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Erdem Saker (Bursa Büyükşehir Bld. Bşk.)”]“Benim için çok içten bir program oldu. Sedef Hanım`ın akıcı üslubu ile düşüncelerime özet ama anlaşılır biçimde sunabildim. Ne yazık ki Portreler programı genelde dışarıda olduğum saatlerde yayınlanıyor, izleyemiyordum. Ama bundan sonra özel kalemimden günlük ajandama bu yayını özellikle eklemelerini istiyorum. Genç NTV`nin genç kadrosunu kutluyorum, başarılarının yükselerek devamını diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yavuz Turgul”]“Sinemaya, Türk sinemasına destek olmanızı diliyorum. Geleceğimiz orada… Ve size başarılar…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Berhan Şimşek”]“Sedef Hanım Dostluğunuza yüreğinizde ve defter sayfasında yer alabildiğim için teşekkürler. Saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Dr. Doğan Cüceloğlu”]“Portreler programına zevkle katıldım. Kendimi değerli hissettim. Daha önceki okuma ve hazırlıklar çok isabetli sorular yaratmış. Sizi kutlarım. Umarım diğer programlar sizden etkilenir ve sizi örnek alırlar. Başarı dileğim ve dostluğumla.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Murat Akman”]“Sevgili Sedef Kabaş Çok güzel bir program hazırlayıp sunduğunuzu biliyordum ama konuk olarak da insanın kendini bu kadar iyi hissedip eğlenebileceği bir ortam hazırlamak gerçekten çok büyük bir başarı. Tebrik ediyorum!”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ergun Hiçyılmaz”]“Portreler”de albüme sararmış bir fotoğraf değil, kalıcı bir düşünce ile düşmüş bulunuyorum. Teşekkür ederim Sedef.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”İlhan Erşahin”]“This is from me. İlhan Erşahin. Çok çok teşekkür ediyorum ve inşallah seneye bir daha görüşmek üzere.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ayseli Göksoy”]“Sevgili NTV, sizlerle beraber olmanın mutluluğunu bana bahşettiğiniz için müteşekkirim. Her zaman başarı dileklerimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mehpare Çelik”]“Benim Türkçe’m kadar güzel sevgili Sedef Kabaş`a teşekkür ediyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Sibel Tüzün”]“Öncelikle teşekkürler! Zaman zaman aklım karışsa da, bazı şeylerden sıkılsam da bir parça anlayış karşısında yelkenlerim hemen suya iner. Sohbet ve güleryüz için teşekkürler! Sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ali Poyrazoğlu”]“Programa çok iyi hazırlandığınız için sizi kutlarım. İyi bir söyleşi, iyi bir psikanaliz seansı gibi olmalı. Hem aklınıza gelen, hem de sizi deşecek soruların yanında soruların bazı yanlarını açan yanıtlar da geçmeli yani keyifli olmalı. Eh, doğrusu çok keyifliydi. Teşekkür ederim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Teoman”]“Sıkıştığım ve çok zevk aldığım söyleşilerden biriydi, çok güzeldi. Teşekkürler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ruhsar Öcal”]“Bu güzel sohbet ve dakikalar için teşekkür ediyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Gürcan Dağdaş”]Güzel ve anlamlı bir atmosferde düşüncelerimi ifade etme imkânı buldum. Bu imkânı bana veren kıymetli hanımefendi başta olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ederim. En derin saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Müjdat Gezen”]“Sevgili Cavit… İyi ki böyle güzel bir televizyon kurmuşsun ve iyi ki böyle güzel sunucuların var… Sevgi ve dostlukla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yeşim Salkım”]“Hayat bir armağan. Paketini ne kadar kısa zamanda açarsanız o kadar çok sevinirsiniz. “Portreler”e sevgiler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Cemal Kutay”]“Bugün 9 Kasım 1998 Pazartesi… NTV`nin misafiriyim. Mustafa Kemal`i anlatmaya çalıştım. Ümit dolu dönüyorum. Bir ATATÜRK kızı karşımdaydı. Tanrım onları korusun. Emeklerini sürdürürler. Mutlu dönüyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ahmet Özal”]“Çok seviyeli ve Türkiye televizyonlarının özlediği ve aradığı çapta kaliteli programlarınızın devamını diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Sakıp Sabancı”]“Ne güzel 250’ncisine katılıyorum “Portreler”in eminim 500’ü,1000’i ufuktadır. Niçin bu kadar başarılı bir ekibi var? Teknolar, aletler, güzel mekân beni etkiler. Ama beni Sedef Kabaş gibi yetişmiş Türkler ve arkadaşları etkiliyor. Sedefler sayesinde geleceğimiz mutlu olacaktır. Sevgiler. Saygılar…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Dr. İlke Sipahi (TUS Birincisi)”]“Bunun gibi güzel ve seviyeli programların artması dileği ile. Yayın hayatınızda başarılar diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Cihat Şener”]“Aydınlık Türkiye özlemi için katkılarınızın artarak sürmesi dileği ile…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ercan Saatçi”]“İnan ki çok mutluluk verici ve seviyeli “bir de aydınlatıcı” bir program. Teşekkürler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hüsnü Mahalli”]“Sevgili Sedef arkadaşıma, Portreler programındaki özgün ve özel başarısından dolayı kutluyorum. Programın geleceğinde daha farklı ama mutlaka başarılı açılımlarını yakalayacağına inanıyorum. Çünkü size güveniyorum. Sevgilerimle…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Özdemir Erdoğan”]“N.T.V de ilk defa…… “Portreler”den sevgiyle”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nesrin Kazankaya”]“Televizyon ve tiyatro; büyük bir sorumluluk birlikte nasıl ve hangi kanalda işbirliği yapılacağı üzerine fikir üretmek çözümler bulmak gerekir. Birbirini dışlayan ya da engelleyen konular olmadığına inanıyorum. Portreler programına teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nedim Saban”]“Düzeyli ve ilk defa beni ciddi bir şekilde araştırma lüzumu hisseden bu programda olmak büyük bir şerefti. Sabahları karamsar uyandığımı söylemiştim. Bu sabah sizin sayenizde iyimserim. Dostlukla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Erkan Can”]“”Annelerin ninnilerinden Spikerin okuduğu habere kadar Yürekte sokakta ve kitapta Yenebilmek yalan Anlamak sevgilim anlamak O bir müthiş bahtiyarlık Anlamak gideni ve gelmekte olan” N. Hikmet Sevgiler…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ayşe Kulin”]“İçimden çok iyi şeyler geliyor. Bu 75. Yılı kutlamaya hazırlandığımız için mi, yoksa hava güneşli ondan mı bilmem, ama sanata yer veren bir programda bulunmaktan çok mutluluk duyduğum bir gerçek.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nesteren Davutoğlu”]“Türkiye cumhuriyetinin 100. Yılında demokrat, çağdaş, laik bir hukuk devleti olarak dünyadaki yerini pekiştirecek tüm mutlu yurttaşlarıyla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Derya Alabora”]“Çok keyifli bir sohbetti. Teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ali-Aysun Kocatepe”]“Sizi tanımaktan ötürü çok mutlu oldum. Birlikte daha nice “Portreler” gibi kaliteli programlara…” (Aysun Kocatepe) ““Portreler” düzeyli, dengeli, iyi hazırlanan, güzel sunulan bir program. Sevgili Sedef`le bu programın çok daha geniş kitlelere ulaşacağına inanıyorum. “Portreler”de portrelerimizin çizilmesi bizi gerçekten mutlu etti. Teşekkürler.” (Ali Kocatepe.)[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hakan Peker”]“Portreler programında olmak çok hoş. Kendimi biraz da olsa ifade edebildiğim için size teşekkür ederim. Yayın hayatınızda başarılarınızın devamını dilerim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nur Akgerman”]“Çok çok keyifli bir sohbetti… Sizin de başarılarınızın devamını diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”İlhan, Gökhan, Burhan Şeşen (Grup Gündoğarken)”]“Sedef Hanım; programınız, sorduğunuz sorular içtenlikle söylüyorum çok güzel çok nitelikli. Size teşekkür ediyorum. Sanatçılar bazılarının sayesinde ve bazılarına rağmen olurlar. Siz sayesinde olduklarımızdansınız. Tekrar teşekkürler.” (İlhan Şeşen) “Sevgili Sedef; Bir dahaki 10 yılda sana aşk konusunda yanıt vereceğim. Çok keyifli bir programdı. Sağolasın.” (Burhan Şeşen) “Nice portrelere…” (Gökhan Şeşen)[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Hakan Peker”]“Portreler programında olmak çok hoş. Kendimi biraz da olsa ifade edebildiğim için size teşekkür ederim. Yayın hayatınızda başarılarınızın devamını dilerim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nur Akgerman”]“Çok çok keyifli bir sohbetti… Sizin de başarılarınızın devamını diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”İlhan, Gökhan, Burhan Şeşen (Grup Gündoğarken)”]“Sedef Hanım; programınız, sorduğunuz sorular içtenlikle söylüyorum çok güzel çok nitelikli. Size teşekkür ediyorum. Sanatçılar bazılarının sayesinde ve bazılarına rağmen olurlar. Siz sayesinde olduklarımızdansınız. Tekrar teşekkürler.” (İlhan Şeşen) “Sevgili Sedef; Bir dahaki 10 yılda sana aşk konusunda yanıt vereceğim. Çok keyifli bir programdı. Sağolasın.” (Burhan Şeşen) “Nice portrelere…” (Gökhan Şeşen)[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Okay Temiz”]“All the best…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Ersin Taranoğlu (Orman Bakanı)”]“Ormanları kaybetmektense oy kaybetmeyi göze alan orman bakanı olmak istiyorum. Dikilen her fidan bu toprakları vatan yapan mühürlerdir. Fidan dikerek bir mühür de siz vurun.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Esin Moralıoğlu”]“Yapmış olduğunuz bu şeffaf program için tüm çalışanları gönülden kutlarım. Tüm güzelliklerin devamı dileği ile.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Dr. Ender Saraç”]“Değerli Sedef Hanım, Çok düzeyli programınızın devamı ve başarılarınızın daha çok tanınması dileğimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Korhan Abay”]“Türk televizyonculuğu için hala umutlu olmamıza olanak veren NTV`ye ve son derece ciddiye alınarak hazırlandığı ilk bakışta anlaşılan bu kaliteli program için tüm emek verenlere teşekkür etmek istiyorum. Lütfen kabul buyurun. Sevgi ve saygılarımla…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Mustafa Kemal Abadan”]“Programınızın uzun süre başarı dolu olmasını Türkiye`nin sorunları ve onların çözümlerine yol göstermesini en içten dileklerimle umarım.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Şahin Özer”]“Bu programa gelirken bu kadar rahat olacağımı ummamıştım. Ama iyi tahlil yapan, iyi hazırlanmış sizi kutluyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Enver Yücel”]“NTV Portreler programının çekimine geldim. Bu program bana eğitim hedeflerimi anlatma fırsatı verdiği için mutluyum. TV’lerin eğitimle ilgili programlar yapması en büyük onurdur. Başta Sedef Hanım olmak üzere ekibi kutluyor, sağlıklar diliyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Rıdvan Budak”]“Türkiye`de çalışanların da temsilcilerinin programlara çağırılması gayretini gösterdiğiniz için size onlar adına teşekkür ediyorum. Başarı dileklerimle sevgi ve saygılar sunuyorum.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nermin Abadan Unat”]“Sayın NTV`nin tüm değerli üyelerini ve özellikle öğrencim olduğunu her zaman hatırlatmak istediğim Sedef Kabaş`a, Cumhuriyet`in kapaklarını kucaklayan güzel bir ansiklopedisini yarattığı için candan kutlar, teşekkürlerimi sunarım.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”İbrahim Kefeli”]“Çok kaliteli bir yayın kuruluşunun sizin gibi müstesna bir kişi tarafından hazırlanan böyle bir programa konuk olmaktan büyük mutluluk duydum. Başarılı programınızın daha büyük başarılarla devamını dilerim. Saygılarımla.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Andrew Finkel”]“Thank you for invitation to your program and being so well brieefed before you studied. (My only complain is that you should ask Cavit Bey to buy you new chairs)”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Yılmaz Morgül”]“Günümüz Türkiye`sinde hanımefendilerin toplumlardaki yerlerini en güzel şekilde gerçekleştiren güçlü biriyle beraber olmak güzeldi. Lütfen sevgi ve saygılarımı kabul buyurunuz.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Dr. Melike Külahçı”]“Serin bir sonbahar sabahında sıcak ve dost insanlarla karşılaşmak ne güzel! Teşekkürler programa emeği geçen herkese!”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Dr. Ünsal Oskay”]“Güzel bir programdı. Güzel bir insanla karşı karşıyaydım. Dünya hala ciddi şekilde güzel. Yaşasın gelmiş geçmiş bütün “yıkanmak isteyen” çocuklar.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Arzu Özbakış Kaprol”]“Büyük bir gururla katıldığım programınızın uzun yıllar bizlerle birlikte olması ümidi ile.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Abbas Güçlü”]“Eğitim konularına gösterdiğin duyarlılık adına tüm öğretmen, öğrenci ve velilerimiz adına teşekkür ediyorum. Umarım gelecek programlarda sorunları değil eğitimdeki başarıları konuşuruz… Teşekkürler.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Prof. Dr. Özdemir İlter”]“Sayın program yöneticisi ve teknik arkadaşlar! Bana samimi olarak inandığım şeyleri ve duyguları söylemek imkânını verdiğiniz için teşekkür ederim. Gerçekten çocukluğumu “çocuk” gibi yaşayamayanların kuracağı bir dünyanın gelecekte de güzel bir dünya olmayacağını bilmenizi istiyorum. Bu konuda hep birlikte, mutlu çocukların yaşadığı Türkiye`yi kurabileceğimize bütün yüreğimle inanıyorum. Sevgilerimle.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Nurdan Torun”]“Duygularımı bu kısıtlı sayfaya sığdırmama imkân yok. Özetle söylemek gerekirse seviyeli kanalınızın emekçilerine gönül dolusu teşekkürler. Her zaman sizlerle gönül gönüle, can cana olmak beni mutlu eder. Sevgi dolu saygılar.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Aydın Boysan”]“Sizi kutlarım. 200`ü aşkın programı azalmayan ilgi içinde bitirebilmek büyük başarı. Devamını dilerim.”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][cuber_testimonial layout=”testimonial-3″ name=”Kürşat Başar”]“Çok sevgili Sedef Kabaş, Tanıştığımıza memnunum…”[/cuber_testimonial][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” cuber_row_padding=”py-6″ awb_type=”color” awb_stretch=”1″ awb_color=”#f8f8f8″ el_id=”galeri”][vc_column][vc_custom_heading text=”Galeri” google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal”][vc_column_text][envira-gallery id="3762"][/vc_column_text][vc_empty_space height=”90px”][/vc_column][/vc_row]