İkna eğitiminden aldıklarım beklentimin çok çok üstündeydi.Daha önce katıldığım bazı eğitimler sonrasında yazacak yorum bulamadıklarım oldu.Ancak şu anda bana “Etkileme ve İkna” eğitimini sorsalar, iki gün boyunca bende yarattığınız etkiyi rahatlıkla anlatabilirim.Karşımda yaptığı işi iyi, hatta çok iyi bilen; zamanının her anını doldurabilen; donanımlı bir kadın gördüm.Sadece eğitimin içeriğiyle değil; duruşunuzla, karakterinizle, hayata bakış açınızla ve tabii ki gülüşünüzle mükemmeldiniz.
Yasemin Çömeten
Enerjisa
Öncelikle güler yüzünüz ve bize kattığınız değerler için size çok çok teşekkür ederim. Hem iş, hem özel hayatımda etkileme ve iknanın aslında ne kadarönemli olduğunu sayenizde öğrendim ve yöntemleri uygulamaya başladım. Aileme ve arkadaşlarıma da fırsat buldukça sizden bahsediyorum, bu tarz eğitimlerin aslında ne kadar yararlı olduğunu, paylaşımlarla yayılması gerektiğini düşünüyorum.
Emre Can DUDU
Enerjisa
“Eğitmenin iletişimi son derece pozitifti.”
“Monoton olmayan , kolay anlaşılabilen bir eğitim ve başarılı bir eğitmendi”
“Eğitmenin vereceği eğitme çok iyi hazırlanmış olarak gelmesi çok güzeldi.”
“Eğitmen konusuna hakim ve çok donanımlı idi.”